Klachten en retouren

Klachten en retouren

Indien u niet tevreden bent over uw aankoop, dan kunt u de product(en) retourneren.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

Het product mag niet door u gebruikt, geopend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.

Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.

Heeft u een klacht of wilt u de bestelling retourneren? Neem dan contact op per mail of telefonisch: info@123superfoods.nl of 0653819518

U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht aan:

123Superfoods.nl
T.a.v.: Retourafhandeling
De Reak 36
8494 PN NES
(gemeente Heerenveen)
Nederland

Tel.nr.:  +31 (0)6 53 81 95 18

Artikelen zonder kopiefactuur worden niet in behandeling genomen.

Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

123Superfoods.nl brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 30 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Voorwaarden

De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar 123Superfoods.nl. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Klantenservice

 

Bij 123Superfoods.nl draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons via email te informeren. Bij 123Superfoods.nl streven we ernaar om een ingediende klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als deze een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door 123Superfoods.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.