Bestelstatus

jQuery(document).ready(function($) {
var delay = 100; setTimeout(function() {
$('.elementor-tab-title').removeClass('elementor-active');
$('.elementor-tab-content').css('display', 'none'); }, delay);
});
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Zodra u de bestelling geplaatst heeft ontvangt u hiervan een bevestiging. Heeft u geen bevestigingsmail gekregen? Kijk dan eerst bij uw ongewenste email en neem anders contact met ons op via info@123superfoods.nl

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Normaal gesproken verzenden wij uw bestelling direct dezelfde dag (indien de bestelling voor 16.30 is geplaatst).

Uitzonderingen zijn producten die (tijdelijk) niet op voorraad zijn. Wij zetten dan de levertijd erbij bijv. 1-3 werkdagen of in sommige gevallen iets langer. Heeft u bij een bestelling 1 of meerdere producten die een langere levertijd hebben dan wordt uw bestelling pas verzonden als alles op voorraad is.

Is mijn bestelling al verzonden?

U ontvangt een email wanneer wij de bestelling hebben ingepakt en verzonden. Daarna ontvangt u een automatische email met de track&trace code zodra de bestelling door DPD is ontvangen, vaak binnen 1 werkdag. Heeft u vragen? Bekijk ons contact mogelijkheden.