Klachten en retouren

Bij 123Superfoods.nl doen we er alles aan om jou tevreden te stellen. Ben je toch niet tevreden over je aankoop? Dan kun je het product retourneren volgens de voorwaarden hieronder.


Retourvoorwaarden

Je kunt je bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, mits:

  • Het product ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd is.

  • Er geen gebruikssporen of wijzigingen aan het product zichtbaar zijn.

  • Het product (indien mogelijk) in de originele verpakking zit.

  • Een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de reden voor retour bijgesloten zijn.

Omwille van hygiëne en veiligheid kunnen sommige producten niet geretourneerd worden (bijvoorbeeld als de verzegeling verbroken is of het product niet meer opnieuw verkocht kan worden).


Hoe retourneer ik een bestelling?

  1. Meld je retour vooraf aan via info@123superfoods.nl of telefonisch via 06 82 90 18 53.

  2. Verpak het artikel zorgvuldig.

  3. Voeg een kopie van de factuur en een beschrijving van je klacht of retourreden toe.

  4. Stuur het pakket op eigen kosten naar:

123Superfoods.nl
T.a.v. Retourafhandeling
Breedstraat 164
8556 XM, Sloten (Friese Meren)
Nederland

Let op:

  • Ongefrankeerde of rembourszendingen worden niet geaccepteerd.

  • Zendingen zonder kopie van de factuur kunnen wij niet verwerken.

  • Eventuele schade of ontbrekende onderdelen kunnen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.


Terugbetaling

Na ontvangst van je retour wordt de zending gecontroleerd. Indien alles in orde is, ontvang je binnen 30 dagen je aankoopbedrag terug via bank- of girobetaling.


Niet geleverd binnen 30 dagen?

Als je bestelling niet binnen 30 dagen na aankoop is geleverd, heb je het recht om de bestelling te annuleren, tenzij we vooraf een afwijkende levertijd met je hebben besproken.


Klachten

Heb je een klacht over onze producten of service? Dat vinden wij erg vervelend. Neem in dat geval contact met ons op via info@123superfoods.nl of telefonisch via 06 82 90 18 53.

Wij streven ernaar om klachten binnen twee werkdagen op te lossen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan ontvang je binnen 14 dagen een bevestiging met een indicatie van de verdere afhandeling.


Bij 123Superfoods.nl staat klanttevredenheid voorop. Samen vinden we altijd een oplossing!