Bestelstatus
Bestelstatus
Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Zodra je bestelling succesvol is geplaatst, ontvang je hiervan automatisch een bevestigingsmail.
Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst je ongewenste e-mail/spamfolder. Staat de mail daar ook niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@123superfoods.nl.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:30 uur worden geplaatst, proberen we dezelfde dag nog te verzenden.
Let op:
Sommige producten kunnen tijdelijk niet op voorraad zijn. In dat geval staat er een aangepaste levertijd bij het product vermeld, zoals "1-3 werkdagen".
Wanneer je bestelling meerdere producten bevat, wachten we met verzenden tot alle producten beschikbaar zijn. Zo houden we de verzending efficiënt én duurzaam.
Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Daarna krijg je automatisch een tweede mail met een track & trace-code van DPD, zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen.
Ontvang je geen e-mail, of heb je vragen over de status? Bekijk dan onze contactpagina en neem gerust contact op.